Artykuły o męskich przygodach, podróżach i wyzwaniach, wywiady z interesującymi postaciami i porady, jak powinien wyglądać modny mężczyzna – to wszystko można znaleźć na łamach magazynu „Logo”. Listopadowe wydanie pisma, dostępne już na rynku, ukazało się w ulepszonej formule i szacie graficznej – z nową, oryginalną okładką.
– Nowoczesny mężczyzna jest ciekawy – ciekawy świata, ale też i w nim jest coś ciekawego, jakaś pasja, hobby czy nietypowy sposób na spędzanie czasu wolnego. „Logo” w nowej odsłonie to pismo właśnie dla takich osób – aktywnych, z szerokimi zainteresowaniami i wyjątkowymi pasjami – mówi Mikołaj Kirschke, redaktor naczelny i wydawca miesięcznika „Logo”.
Na łamach odmienionego „Logo” można znaleźć jeszcze więcej artykułów poświęconych męskim pasjom i wyzwaniom – każdy numer otwiera „Przygoda miesiąca”, a w niej m.in. relacje z ciekawych podróży czy z próbowania swoich sił przez dziennikarzy pisma w zupełnie nowych, oryginalnych sytuacjach czy sportach. Miesięcznik proponuje też czytelnikom więcej wywiadów ze znanymi mężczyznami, portretów ciekawych postaci i reportaży. W magazynie nie zabraknie artykułów poświęconych nowinkom technologicznym, motoryzacji i gadżetom, porad kulinarnych, a także mody – od teraz w formie jeszcze ciekawszych sesji zdjęciowych i atrakcyjnych prezentacji produktów.
Zmiany dopełnia nowa szata graficzna pisma oraz zmieniona okładka. „Logo” będzie na niej prezentować bohaterów numeru – ciekawych mężczyzn, którzy osiągnęli coś wyjątkowego, przedstawianych w naturalnych ujęciach i w dynamiczny sposób. Na okładce listopadowego „Logo” pojawiło się intrygujące portretowe zdjęcie reżysera Wojciecha Smarzowskiego, z którym wywiad można przeczytać w numerze.
W listopadowym „Logo” czytelnicy znajdą też m.in. rozmowę o świecie przyszłości z Januszem Kaniewskim, projektantem Ferrari, relację „Mój pierwszy raz” z treningu futbolu amerykańskiego, przegląd zdalnie sterowanych modeli latających i przepis na idealnego hamburgera.
(na podstawie informacji Agory)