Magazyn „Tele Tydzień” był w pierwszych trzech kwartałach 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tytułów prasowych w Polsce – podał w swoim raporcie portal Wirtualne Media. Ranking objął 327 pism.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego tygodnika „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszych trzech kwartałach 2013 roku wyniosła 909 926 egz. Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow, czyli „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 1,91 proc. do poziomu 608 029 egz.
Trzecią pozycję zajął poradnikowy miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda), który awansował z miejsca ósmego. W okresie od stycznia do września 2013 ub.r. średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 381 605 egz.
Pełen ranking na Wirtualne Media.