cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

Dwutygodniki w formacie kompaktowym

bauer logo
„Telemax” – od wydania 14/2014 ( w sprzedaży od 31 marca), oraz „Super TV” – od wydania 15/2014 (w sprzedaży od 7 kwietnia) zmieniają częstotliwość i format. Teraz ukazywać się będą co dwa tygodnie w nowym, kompaktowym formacie (175×240 mm).
To nowość na polskim rynku wydawniczym i jednocześnie debiut wydawnictwa Bauer w subsegmencie popularnych dwutygodników telewizyjnych.
„Telemax” i „Super TV” mają teraz zwiększoną do 96 stron objętość (do tej pory 56) i nową cenę 1,50 zł (jako tygodniki kosztowały 1,20 zł). „Telemax” będzie zawierał rozbudowane rekomendacje hitów telewizyjnych na dwa tygodnie – filmowych, serialowych, rozrywkowych, dokumentalnych i sportowych z kalendarzem kibica. „Super TV” natomiast skupi się na lepszej ekspozycji programu telewizyjnego. Oba tytuły będą miały bogatą ofertę rozrywkową – aż 12 krzyżówek i łamigłówek.
Redaktor naczelną obu tytułów jest Agnieszka Trojanowicz.
(na podstawie informacji wydawnictwa Bauer)

Dodaj komentarz