Październikowy numer miesięcznika „Dobre Wnętrze” (wyd. Murator), który na rynku będzie dostępny od 19 września, ukaże się w nowym layoucie i z odświeżonym logo.
– Głównym założeniem graficznym nowej makiety jest połączenie dwóch funkcji: estetycznej i użytkowej, połączenia eleganckiego, stylowego albumu pełnego dużych, pięknych fotografii z konkretnym i nowoczesnym przewodnikiem po najnowszych trendach w designie i architekturze wnętrz – mówi autorka projektu Bożena Kalinowska. – Nowe, dyskretnie eleganckie czcionki, dynamiczny layout i gruntowna zmiana formy graficznego przekazu tworzą zupełnie nową wartość. Gdyby posłużyć się nomenklaturą motoryzacyjną: nie zrobiliśmy tuningu, to nie jest facelifting – wprowadzamy zupełnie nowy model.
– Zmiany podkreślają pozycję „Dobrego Wnętrza” jako magazynu wnętrzarskiego z najwyższej w Polsce półki. Magazynu, który odkrywa, prognozuje i sam kreuje trendy. Stawiamy na innowacyjne projekty wnętrz, fascynuje nas wzornictwo przedmiotów użytkowych. Ale też dzieła sztuki, kwiaty, nawet zapachy do domu, dzięki którym wnętrza sprawiają nam jeszcze większą przyjemność – dodaje Małgorzata Tomczyk, redaktor naczelna „Dobrego Wnętrza”.
Październikowy numer „Dobrego Wnętrza” będzie liczyć 180 stron. Nie zmieni się cena magazynu – 11,99 zł.
Miesięcznik „Dobre Wnętrze” można kupić m.in. w salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press.