Kolporter zmienia koncept wizualny punktów należących do dwóch sieci sprzedaży, którymi zarządza – Saloników Prasowych i salonów Top-Press. Dominującą barwą wystroju będzie grafit, uzupełniony żółtymi lub czerwonymi akcentami. Zainstalowane będzie też oświetlenie punktowe, a regały zostaną podświetlone diodami ledowymi.
– Kolporter kilkakrotnie zmieniał koncepcję wizualną swojej sieci handlowej, ale po raz pierwszy są to tak gruntowne zmiany, obejmujące cały punkt sprzedaży, od podłogi aż po sufit – mówi Robert Szczepaniak, doradca Zarządu Kolportera ds. marketingu strategicznego. – Dotychczasowe kremowe ściany i waniliowe wykończenia regałów zastąpione zostaną szarościami. Dzięki temu wnętrze nabierze zdecydowanie bardziej nowoczesnego charakteru. Na suficie zamontowane będzie klimatyczne oświetlenie punktowe, a półki podświetlone będą diodami ledowymi. Całość wnętrza przełamią charakterystyczne dla sieci akcenty kolorystyczne – żółty w przypadku Saloników Prasowych oraz czerwony w przypadku Top-Pressów.
Pierwsze punkty handlowe w odmienionej kolorystyce Kolporter uruchomił już w Warszawie, Katowicach i Częstochowie. – Nowy koncept będzie sukcesywnie wprowadzany w kolejnych nowo otwieranych salonikach prasowych i salonach Top-Press – zapowiada Robert Szczepaniak. – W przypadku działających już punktów zmiany wizualne będą dokonywane podczas zaplanowanych remontów.
Na zdjęciu: Otwarty w sierpniu br. salon Top-Press w Galerii Jurajskiej w Częstochowie ma wnętrze urządzone według nowej koncepcji wizualnej