Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

„Well” jak Dorota Wellman


Na rynku 5 lipca zadebiutował magazyn „Well” (wyd. Bauer), którego redaktor kreatywną jest znana dziennikarka Dorota Wellman. Magazyn ukazuje się w nakładzie 120 tysięcy egzemplarzy i cenie 7,99 zł. Pierwsze wydanie „Well” pozostanie w sprzedaży do końca września, jego objętość liczy 156 stron.
„Well” to nowatorski koncept lifestylowego magazynu, w którym próżno szukać celebrytów, horoskopu, plotek i życia na pokaz. Pismo jest blisko życia, wspiera kobiety, inspiruje je do ciekawszego, lepszego życia i  co ważne  nie poucza i nie wpędza w kompleksy.
Redaktor kreatywną pisma jest Dorota Wellman, znana i ceniona przez kobiety dziennikarka telewizyjna, radiowa i prasowa. W 2015 została uhonorowana przez „Twój Styl” prestiżowym wyróżnieniem Kobiety Roku, m.in. za umiejętność wykorzystywania własnej popularności dla wyższych celów, wolę dzielenia się z innymi swoją dobrą energią i optymizmem, konsekwentne występowanie w imieniu kobiet. Osobowość redaktor kreatywnej idealnie wpisuje się w charakter pisma  budujący, bliski, optymistyczny, zawsze po stronie kobiet.
„Well”, przygotowany przez redakcję magazynu „Twój STYL”, to nie tylko obszerna część magazynowa, ale także materiały poświęcone psychologii i kulturze, oraz wiele cennych informacji z zakresu mody, urody, zdrowia, i praktyczne podpowiedzi kulinarne.
W pierwszym wydaniu „Well”:
– Grażyna Błęcka-Kolska opowiada Dorocie Wellman, jak po stracie córki układa swój świat na nowo.
– Czy piękne kobiety są szczęśliwe?
– Jak kochają się pary 60+?
– Czy potrafisz pracować z młodszą szefową?
– Walizka idealna na letnie wyprawy.
– Obalamy najpowszechniejsze mity o zmarszczkach mimicznych.
– Sposoby na dobry i zdrowy sen.
– Powrót do natury: działki w miastach znów stały się modne.
– Obiad gotowy! Test dań z supermarketów i opinia ekspertów.
– Dorota Wellman opowiada: Książki, które zmieniły moje życie!
– Nie goń świata, spraw, by zwolnił.
Pismo skierowane jest do świadomych swoich potrzeb, dojrzałych kobiet, mieszkanek dużych miast, z dochodami powyżej średniej krajowej, wykształconych, poszukujących w prasie inspiracji, optymizmu, materiałów bliskich realiom życia.
Redaktorem prowadzącym jest Magdalena Jaros-Szmidt, zastępca redaktora naczelnego „Twojego Stylu”.

(na podstawie informacji wydawnictwa Bauer)

Dodaj komentarz