„Nasz Kolporter” o prasie i produktach, które przyciągają dzieci
Głównym tematem listopadowego wydania „Naszego Kolportera” jest artykuł „Prasa przyciąga dzieci”, w którym redakcja naszego firmowego miesięcznika analizuje fenomen zabawek, głównie tzw. kolekcji saszetkowych, dostępnych w dystrybucji prasowej.
Polski rynek zabawek to setki milionów dolarów rocznie, a produkty prasowe z zabawkami stanowią już 8-12 procent tej wartości. Wydawcy, odpowiadając na wyzwania cyfrowej epoki, coraz śmielej sięgają po wysokiej jakości zabawki, atrakcyjne kolekcje i przemyślane produkty edukacyjne. Różnorodność oferty pokazuje dynamikę segmentu produktów prasowych, skierowanych do dzieci.
W listopadowym numerze polecamy także:
„Waga słów i luster” – Media drukowane od dekad współtworzą społeczne wyobrażenia o pięknie, normie ciała i relacji z jedzeniem. Dziś, gdy zaburzenia odżywiania dotykają coraz młodszych osób, prasa o zdrowiu i stylu życia przechodzi transformację.
„Pamięć o tych, którzy odeszli” – W środowisku dziennikarskim każdy rok przynosi bolesne straty – odchodzą mistrzowie pióra, wybitni reporterzy, ludzie, którzy kształtowali oblicze polskich i światowych mediów. Rok 2025 nie był wyjątkiem.
„Magiczny listopad” – Gdy październik zbliża się ku końcowi, a witryny księgarń i kiosków zaczynają wypełniać się czasopismami z okładkowymi hasłami „Horoskop 2026” czy „Wielkie wróżby noworoczne”, nie ma wątpliwości – nadchodzi czas magii w prasie. Listopad, miesiąc zadumy nad przemijaniem, od dekad stanowi pretekst do publikowania treści ezoterycznych.
„Jak wymyśliłam „Gwiazdy…” – Opowiada Teresa Jaskierny, wydawca i redaktor naczelna tygodnika „Gwiazdy Mówią”.
W najnowszym wydaniu polecamy również: nowości prasowe, gwiazdę numeru, historię prasy, dobre do czytania, statystyki, krzyżówkę, psycholog radzi, quiz wiedzy ogólnej oraz horoskop.
Przyjemnej lektury!