Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

Listopadowy „Voyage” w zupełnie nowej odsłonie

voyage 11 2013
Listopadowe wydanie magazynu „Voyage” zmienia się zgodnie z najnowszymi trendami w prasie podróżniczo-lifestyle’owej.
Nową redaktor naczelną została Agata Jankowska, która związana jest z magazynem od 12 lat – od początku jako dyrektor artystyczna, a od 2006 roku również jako zastępca redaktor naczelnej. Przewodnikowe ujęcie tematów zostało zastąpione bliższym życia spojrzeniem na ciekawych ludzi, miejsca i zjawiska. Magazyn zostanie poszerzony o tematykę związaną z kulinariami oraz smakami z podróży.
Redakcja stawia na piękną ekspozycję zdjęć oraz albumowość tytułu, który swoim atrakcyjnym wyglądem, autorskimi materiałami oraz bogatą tematyką zachęcać będzie Czytelników do kolekcjonowania go. Każda część magazynu zawierać będzie w sobie zarówno barwne historie jak i praktyczne informacje – teksty o tematyce kulinarnej wzbogacone będą o przepisy, a artykuły prezentować będą nie tylko kierunki podróżnicze z Polski i ze świata, ale także historię, kulinaria, sylwetki osób związanych z miejscem oraz przydatne wiadomości o lokalnych hotelach i restauracjach.
Nowy „Voyage” to także odmienione logo oraz odświeżona szata graficzna. Magazyn otrzymuje nowy format – zmniejsza się do wielkości 210×273 mm. Zmianie ulega też papier, okładka magazynu jest sztywniejsza oraz matowa.
Zmieniła się też cena magazynu, obecnie wynosi 11,99 zł.
(na podstawie informacji Marquard Media Polska)

Dodaj komentarz