Listopadowe wydanie magazynu „Voyage” zmienia się zgodnie z najnowszymi trendami w prasie podróżniczo-lifestyle’owej.
Nową redaktor naczelną została Agata Jankowska, która związana jest z magazynem od 12 lat – od początku jako dyrektor artystyczna, a od 2006 roku również jako zastępca redaktor naczelnej. Przewodnikowe ujęcie tematów zostało zastąpione bliższym życia spojrzeniem na ciekawych ludzi, miejsca i zjawiska. Magazyn zostanie poszerzony o tematykę związaną z kulinariami oraz smakami z podróży.
Redakcja stawia na piękną ekspozycję zdjęć oraz albumowość tytułu, który swoim atrakcyjnym wyglądem, autorskimi materiałami oraz bogatą tematyką zachęcać będzie Czytelników do kolekcjonowania go. Każda część magazynu zawierać będzie w sobie zarówno barwne historie jak i praktyczne informacje – teksty o tematyce kulinarnej wzbogacone będą o przepisy, a artykuły prezentować będą nie tylko kierunki podróżnicze z Polski i ze świata, ale także historię, kulinaria, sylwetki osób związanych z miejscem oraz przydatne wiadomości o lokalnych hotelach i restauracjach.
Nowy „Voyage” to także odmienione logo oraz odświeżona szata graficzna. Magazyn otrzymuje nowy format – zmniejsza się do wielkości 210×273 mm. Zmianie ulega też papier, okładka magazynu jest sztywniejsza oraz matowa.
Zmieniła się też cena magazynu, obecnie wynosi 11,99 zł.
(na podstawie informacji Marquard Media Polska)