Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

Dwutygodnik „Naj” w nowej odsłonie

naj 15 12 2014
W poniedziałek 15 grudnia br. magazyn „Naj” debiutuje w zupełnie nowej odsłonie. Pismo wyróżnia teraz największy w segmencie dział zdrowia.
W każdym wydaniu 16-stronicowego poradnika medycznego dziennikarki „Naj” oraz uznani eksperci i lekarze z całej Polski zajmą się zdrowiem kobiety, dzieci i całej rodziny. W każdym wydaniu redakcja dostarczać będzie również wiele porad, także z zakresu medycyny naturalnej i zdrowego odżywiania się.
Drugim elementem wyróżniającym „Naj” jest powiększony dział poświęcony kuchni, wzbogacony o dodatkowe przepisy i eksperckie porady.
W warstwie merytorycznej pismo zachowuje swój poradnikowy charakter. Jednak zmianie uległ, podobnie jak w zmienionej niedawno Tinie, sposób komunikowania z czytelniczką. Redakcja postawiła na dłuższe teksty, pogłębione materiały i jeszcze większy profesjonalizm.
Nowy „Naj” ma bardziej elegancki i przejrzysty layout. Nowoczesna makieta, nowe fonty i kolorystyka oraz duże, piękne zdjęcia sprawiają, że pismo zyskuje nową jakość.
Objętość dwutygodnika zwiększyła się o 8 stron. Cena pozostaje bez zmian i wynosi 1,45 zł. Także format i papier magazynu pozostają bez zmian.
Nowy „Naj” będzie dostępny w dwóch wersjach. W podstawowej w cenie 1,45 zł i z książeczką kulinarną w cenie 2,99 zł.
Dwutygodnik można kupić m.in. w salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press.
(na podstawie informacji Bauer Media) 

Dodaj komentarz