„Grazia” od maja 2015 r. staje się miesięcznikiem. Zmieniają się proporcje tematów, objętość pisma (ze 100 na 164 strony).
Jak podaje Wydawnictwo Bauer, zmiana częstotliwości jest naturalną konsekwencją modyfikacji wprowadzonych w tym tytule we wrześniu ubiegłego roku. „Grazia” poszerzyła wtedy swoją formułę o szereg nowych elementów, łącząc treści magazynu luksusowego z elementami charakterystycznymi dla segmentu people. Pozytywne przyjęcie nowej formuły skłoniło wydawcę do zmiany częstotliwości na typową dla magazynów z segmentu luksusowego.
Miesięcznik „Grazia” przeznaczony jest dla wykształconych kobiet w wieku 25-45 lat ze średnich i dużych miast o ponadprzeciętnych dochodach. Z tego punktu widzenia stanowi znakomite dopełnienie segmentu magazynów luksusowych Bauera plasując się obok „Twojego Stylu” i „Pani” przeznaczonych dla dojrzalszych czytelniczek.
„Grazia” oferuje obecnie czytelniczkom sprawdzony w przypadku Twojego Stylu i Pani zrównoważony mix tematów magazynowych i lifestylowych najwyższej jakości. Każde wydanie zawierać będzie wywiady, reportaże, felietony czy teksty związane z kulturą oraz materiały na temat mody (sesje i praktyczne wskazówki), informacje dotyczące urody, zdrowia, wnętrz i kuchni.
W miesięczniku „Grazia” pojawią się teraz także przekrojowe materiały o najciekawszych postaciach ze świata kultury i szołbiznesu. W części lifestylowej zwiększono liczbę kolumn poświęconych modzie, urodzie , zdrowiu oraz kuchni. Nie zabraknie też sprawdzonych na całym świecie, oryginalnych i typowych dla „Grazii” formatów.
Źródło: Bauer Media