cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów
ksiazki_Top-Press

Książkowe hity w Top-Pressach

Oferta nowoczesnych salonów prasowych Top-Press – sieci należącej do Kolportera – od grudnia ubiegłego roku jest bogatsza o najbardziej bestsellerowe tytuły książkowe, jakie ukazują się w Polsce. „Dallas ‘63” Stephena Kinga czy autobiografię Danuty Wałęsowej można teraz kupić przy okazji innych zakupów w Top-Pressie.
 

ksiazki_Top-Press[/caption]

Książkowe hity pojawiły się w Top-Pressach dzięki umowom o współpracy podpisanym przez Kolportera z Platonem – firmą dystrybuującą książki, oraz z wydawnictwem G+J Polska. Platon będzie dostarczał Kolporterowi największe bestsellery z polskich wydawnictw. Już teraz w salonach Top-Press można kupić, oprócz wspomnianych książek Kinga i byłej prezydentowej, takie tytuły jak „Alef” Paulo Coelho, „Czas pokaże” Jeffreya Archera, „Villas. Nic przecież nie mam do ukrycia” Izy Michalewicz i Jerzego Danilewicza, „Każdy szczyt ma swój Czubaszek” Marii Czubaszek i Artura Andrusa, „Piramida” Henninga Mankella czy „Światła września” Carlosa Ruiza Zafona. Ofertę uzupełniają publikacje z wydawnictwa G+J Polska. Wśród propozycji są książki reportersko-podróżnicze Martyny Wojciechowskiej (cykl „Kobieta na krańcu świata”), Beaty Pawlikowskiej (cykl „Blondynka…), Piotra Kraśki i innych autorów, a także poradniki i thrillery.
– Nie zamierzamy konkurować z największymi sprzedawcami książek – zaznacza Bogusław Dyniak, pełnomocnik Pionu Administracji Wydawnictw w Kolporterze. – Nam chodzi o rozszerzenie i uatrakcyjnienie dotychczasowej oferty Top-Pressów, które są salonami prasowymi typu premium. A dla wydawców jest to dodatkowy kanał sprzedaży, co jak myślę jest ważne w niełatwych dla książki czasach.
Książki – od 40 do 80 egzemplarzy – eksponowane są w Top-Presach na oddzielnych regałach. Dodatkowo w dwudziestu siedmiu Top-Pressach wystawione są obrotowe stojaki z czterdziestoma tytułami opublikowanymi przez Wydawnictwo G+J.
Na razie książki pojawiły się w 85 (na 96) salonach Top-Press, ale jak zapowiada Bogusław Dyniak, Kolporter będzie chciał, by wszystkie Top-Pressy miały w swej ofercie hity książkowe. W przyszłości oferta z książkowymi bestsellerami zostanie rozszerzona również na saloniki prasowe Kolportera, których jest prawie 800.
GK

Dodaj komentarz