cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

TOP 2013 – specjalne wydanie „Wprost”

wprost-top-2013
Specjalne wydanie „Wprost” – TOP 2013 jest w sprzedaży od czwartku 12 grudnia 2013 r. Magazyn liczy 100 stron i będzie dostępny na rynku przez dwa miesiące. Jego cena wynosi 7,90 zł.
TOP 2013 to podsumowanie tego, co najważniejsze i najciekawsze, najlepsze i najgorsze w mijającym roku. Przegląd wydarzeń, ranking sukcesów, upadków i gaf – przygotowany czasami bardzo serio, a czasami pół żartem, pół serio. Już w czwartek trafi do kiosków specjalne wydanie WPROST – TOP 2013. Projekt jest kontynuacją serii rankingów TOP 7, które od końca ubiegłego roku ukazują się na łamach Tygodnika „Wprost”.
W numerze redakcja najbardziej opiniotwórczego polskiego tygodnika podsumowuje mijający rok. Całe wydanie zostało podzielone na trzy główne sekcje: Ludzie, Wydarzenia oraz Pieniądze. Każda z sekcji to siedem kategorii, w których wyróżniono siedem osób, wydarzeń lub zjawisk, które w minionym roku zdobyły szczególną popularność lub zapadły w pamięć.
I tak w sekcji LUDZIE w kategorii GWIAZDY niekwestionowanym człowiekiem roku został papież Franciszek. Wśród gwiazd znalazła się także Angela Merkel oraz… Edward Snowden. Najbardziej spektakularny upadek zaliczył były już minister transportu Sławomir Nowak, za to największy sukces odniosła nowa wicepremier – Elżbieta Bieńkowska. Debiut roku ma na koncie Jego Królewska Wysokość Książę Cambridge, George Aleksander Luis. W kategorii Trendy prymat należy do ulicznego jedzenia i licznych barów z burgerami, ale w pierwszej trójce znalazło się również bieganie. Kategorię Najmodniejsze słowo wygrało bezapelacyjnie słowo „gender”, które dzięki biskupom stało się przedmiotem ogólnopolskiej wojny kulturowej. W kategorii Interes roku wygrał… najdroższy obraz świata, czyli „Trzy studia do portretu Luciana Freuda” sprzedany za 142 mln dolarów, a  najmodniejszym miejscem jest podobno… Arłamów.
(na podstawie informacji Media Point Group)

Dodaj komentarz