cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

„Mam Ogród” – nowy tytuł na rynku

mam ogród
Na rynku zadebiutował nowy miesięcznik Phoenix Press pt. „Mam Ogród” skierowany do osób poszukujących praktycznych i sprawdzonych porad dotyczących metod uprawy warzyw, owoców i roślin ozdobnych.
Koncepcja magazynu oparta jest na dostarczeniu ciekawej, fachowej treści prezentowanej w nowy, oryginalny i przystępny sposób i uwzględniającej wiele informacji, które nie powielają się w innych magazynach ogrodniczych. Magazyn oferuje ponad 100 porad ekspertów ogrodnictwa i doświadczonych ogrodników z zamiłowania (którzy będą odpowiadać na pytania czytelników) oraz uporządkowaną strukturę ułatwiającą planowanie prac w ogrodzie i na działce wspartą dużą ilością infografik i instrukcji „krok po kroku”.
Ponadto w tytule pogłębione artykuły na tematy cieszące się szczególnym zainteresowaniem wśród miłośników ogrodów, takie jak: ekologiczne sposoby walki ze szkodnikami i naturalne metody upraw, sezonowe „tematy numeru” dotyczące określonych prac w ogrodzie. Elementem szczególnie wyróżniającym „Mam ogród” na tle tytułów segmentu jest sposób prezentacji roślin z obszernym omówieniem zarówno ich specyfiki i ciekawych odmian, jak i ich dodatkowych walorów, np. zastosowania w domowej kosmetyce i apteczce, wykorzystania ogrodowych plonów w oryginalnych przepisach kulinarnych, a także użycia roślin w tworzeniu domowych dekoracji.
Pismo uzupełniają starannie dobrane materiały ilustracyjne dobrze wyeksponowane dzięki dużoformatowym zdjęciom. Tytuł ukazuje się w rozmiarze 210×280 i objętości 68 stron oraz nakładzie 200 000 egz. Cena egzemplarzowa wynosi 2,50 PLN.
Źródło: Bauer i Phoenix Press

Dodaj komentarz