cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

Magazyn „Viva! Moda” debiutuje na rynku

viva moda 3 2016
Do rąk czytelników trafił pierwszy numer nowej „VIVY! MODY”, luksusowego magazynu o modzie, trendach i stylach na nadchodzący sezon.
Choć moda pozostaje największym i najważniejszym filarem, kwartalnik został wzbogacony o rubryki o kulturze, sztuce oraz obszerny dział lifestylowy. W nowej „VIVIE! MODZIE” nie zabraknie wywiadów z inspirującymi, postaciami, felietonów ze stolic światowej mody, unikalnie zilustrowanych, ekskluzywnych materiałów urodowych oraz egzotycznych podróży. Redakcja magazynu zagląda również do domów i szaf postaci ze świata polskiej i światowej mody. Oczami Agnieszki Ścibior czytelnicy poznają relacje z wybiegów największych projektantów oraz bogaty świat haute couture.
Wśród felietonistów nowej „VIVY! MODY” znaleźli się m.in. Jolanta Czaja, redaktor kreatywna dwutygodnika „VIVA!”, Patrycja Matysiak, stylistka raportująca z Paryża, Wojciech Warzecha, dziennikarz oraz Anna Bloda, fotografka. Redaktor naczelną magazynu jest Katarzyna Przybyszewska, a jego dyrektor kreatywną Agnieszka Ścibior. Zmianom uległ layout oraz logo magazynu. Ich autorem jest Marek Knap, dyrektor artystyczny Edipresse Polska.
– Magazyn o modzie musi się zmieniać tak jak zmienia się dynamicznie świat mody i potrzeby czytelniczek. Nasza nowa oferta odpowiada zarówno na potrzeby reklamodawców, jak i wyrafinowanej czytelniczki. „VIVA! MODA” znakomicie uzupełnia modowe portfolio Edipresse, a co za tym idzie ofertę reklamową. W modowym portfolio Edipresse znajdują się również dwutygodnik „VIVA!”, miesięcznik „URODA ŻYCIA”, dedykowany dojrzałej czytelniczce oraz „FLESZ” łączący świat gwiazd i mody – komentuje zmiany w piśmie, jego wydawca Magdalena Modrzewska.
Na okładce pierwszego wydania nowej „VIVY! MODY” znalazła się Anja Rubik w sesji z Los Angeles. W numerze m.in.: prowokujące zdjęcia „Król jest nagi” czyli „VIVA! MODA” rozbiera polskich projektantów, trendy na wiosnę 2016 oraz raport Agnieszki Ścibior ze światowych wybiegów mody.
Magazyn ukazał się w objętości 244 strony i w cenie 9,99 zł.
(na podstawie informacji Edipresse)

Dodaj komentarz