cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

„Dobre Wnętrze” z uszlachetnioną okładką

dobre wnetrze 2 2014
Miesięcznik „Dobre Wnętrze” wprowadza zmiany, dzięki którym chce umocnić pozycję magazynu wnętrzarskiego z najwyższej półki. Lutowy numer „Dobrego Wnętrza” (na rynku od 16 stycznia) ukazał się z uszlachetnioną okładką, a w kolejnych miesiącach redakcja wprowadzi nowe cykle artykułów, w których wiodącym tematem będzie „Projektowanie dla przyszłości”.
W celu podkreślenia pozycjonowania „Dobrego Wnętrza” jako szczególnie luksusowego, w projekcie okładki lutowego numeru zastosowano kilka rodzajów uszlachetnień podwyższających jakość. Zestawiono ze sobą dodatkowe kolory: Pantone metaliczny z Pantone fosforyzującym dodatkowo pokrytym wybiórczo lakierem UV. Pozwoliło to na osiągnięcie efektu pogłębienia tła zdjęcia i uwydatniło kontrast. Autorem projektu nowej ekskluzywnej okładki „Dobrego Wnętrza” jest Kamil Kontek.
Luksus w przypadku „Dobrego Wnętrza” nie oznacza tylko jakości grafiki. Nowocześnie traktowany luksus prezentowany będzie na łamach miesięcznika jako wielowymiarowy trend, styl życia, umiejętność dokonywania wyborów, wrażliwość, a przede wszystkim najlepszy gust, bowiem te wszystkie czynniki wpływają na jakość zamieszkania.
Tematem przewodnim „Dobrego Wnętrza” w 2014 roku będzie „Projektowanie dla przyszłości”. Magazyn od lat współpracuje z polskimi i zagranicznymi firmami, które są liderami na rynku wnętrzarskim. Teraz jeszcze aktywniej włączy się w przedsięwzięcia o charakterze edukacyjnym, szczególnie te organizowane z myślą o poprawie jakości życia.
Skomplikowane nowatorskie technologie i ich użyteczność wyjaśniać będą na łamach magazynu uznani na świecie specjaliści, m.in.: Oskar Zięta. W tym roku „Dobre Wnętrze” opublikuje również unikatowe materiały: wywiady z polskimi rodzinami, które odniosły sukces na rynku wnętrzarskim, inwestują w rozwój polskiego wzornictwa, współpracują z polskimi projektantami. Publikowane rozmowy będą opatrzone ekskluzywnymi autorskimi sesjami zdjęciowymi.
Cykl otworzy historia rodziny Voelkelów z Poznania, prowadzących Grupę Kapitałową VOX (firmy z branży wykończenia i aranżacji wnętrz: meble, panele, drzwi i podłogi). Założyciel firmy Piotr Voelkel jest od lat zaangażowany w promocję sztuki i polskiego designu. Założył m.in. fundację Vox-Artis, centrum designu i kreatywności w Poznaniu Concordia Design oraz School of Form.
W tegorocznych wydaniach „Dobrego Wnętrza” nie zabraknie również materiałów poświęconych urodzie życia, o charakterze life style. W magazynie nadal publikuje Marta Gessler, która co miesiąc przedstawia pomysłowe kompozycje z kwiatów i inspiruje, jak dekorować nimi wnętrza.
(na podstawie informacji wydawnictwa Murator)

Dodaj komentarz