„Pierwszy Milion”, magazyn dla przedsiębiorczych, wydawany przez Ringier Axel Springer Polska, w swoim najnowszym numerze pisze o młodych milionerach i o pokoleniu tzw. start-upowców.
„Pierwszy Milion” to dwumiesięcznik dla tych, którzy myślą o założeniu własnego biznesu lub chcą rozwinąć już istniejący. Na swoich łamach „Pierwszy Milion” prezentuje przykłady debiutujących i sprawdzonych pomysłów na prowadzenie własnej firmy. Intencją redakcji, w której znajdują się dziennikarze renomowanego magazynu biznesowego „Forbes”, starają się inspirować przedsiębiorczych ludzi, wskazywać im drogę rozwoju, czy pokazywać ważne trendy.
W najnowszym numerze, który jest już w sprzedaży, czytelnicy mogą przeczytać między innymi o tym, jak zostaje się milionerem przed trzydziestką oraz na czym dorobiło się pokolenie młodych tzw. start-upowców.
– Jeśli ktoś szuka prawdziwej biznesowej inspiracji, to „Pierwszy Milion” i tajemnice pierwszego miliona naszych bohaterów są idealnym ich dostawcą. Lista Najbogatszych to cel. Bo po to właśnie robi się biznes – mówi Kazimierz Krupa, redaktor naczelny magazynu.
Cena dwumiesięcznika „Pierwszy Milion” to 14,90 zł.