cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

Magazyn „Tempo” od 22 października

Tempo_22_10_2014
W najbliższą środę, 22 października, ukaże się magazyn „Tempo”, który zastąpi „Tygodnik Przeglądu Sportowego”. Wydawca (Ringier Axel Springer Polska) zapowiada nowoczesne czasopismo, w którym kibice znajdą eksperckie treści najlepszych autorów „Przeglądu Sportowego”.
– Relaunch Tygodnika „Przeglądu Sportowego” to kolejna odsłona rewolucji w newsroomie sportowym, którą przeprowadzam od swego przyjścia do RASP przed rokiem – mówi Michał Pol, dyrektor kontentu sportowego RASP i redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego”. – Po stworzeniu multimedialnego zespołu, nowej odsłonie strony internetowej przegladsportowy.pl z silnie rozwiniętymi mediami społecznościowymi – co pozwoliło nam osiągnąć doskonałe wyniki w Megapanelu – teraz wspólnie z dyrektor marki „Przegląd Sportowy”, Marleną Jezierską, postanowiliśmy przekształcić tygodnik w nowoczesny, kolorowy magazyn XXI wieku. Czytelnicy znajdą w nim eksperckie teksty najlepszych autorów „Przeglądu Sportowego” i wyrazistych felietonistów podane w atrakcyjnej nowej makiecie, przypominającej wydanie na tablet, które swoją drogą oczywiście również stworzyliśmy.
Wydawca zamierza dodać istniejącemu dotychczas „Tygodnikowi Przeglądu Sportowego” dynamiki i tożsamości poprzez odwołanie do historycznego i zasłużonego dla polskiego sportu tytuł „Tempo”. Szefem zespołu redakcyjnego został Paweł Wołosik, dotychczasowy szef działu inne sporty. Za szatę graficzną i dynamiczny sportowy layout odpowiada Tomasz Kardyński, który dołączył do zespołu PS. Wśród felietonistów znalazły się wybitne postaci polskiego sportu: Łukasz Kadziewicz i Krzysztof Hołowczyc oraz promujący bieganie i zdrowy tryb życia, komentator Canal+ i współpracownik serwisu czasnabieganie.pl, Marcin Rosłoń. – Udało się też namówić zastępcę redaktora naczelnego „Przeglądu”, Przemysława Rudzkiego, żeby przeniósł do „Tempa” jeden z swych stałych felietonów – dodaje Pol.
Magazyn „Tempo” ukaże się w nakładzie 60 tys. egz., będzie miał objętość 64 stron, a jego cena wyniesie kosztować 3,90 zł.
Tygodnik będzie dostępny m.in. w salonikach prasowych Kolportera oraz salonach Top-Press.

Dodaj komentarz