W najnowszym wydaniu magazynu „Logo”, które jest już na rynku, można przeczytać m.in. wywiad z satyrykiem Robertem Górskim oraz wskazówki, jak zostać królem imprezy. Miesięcznik oferuje również swoim czytelnikom specjalny dodatek dla amatorów nart i snowboardu oraz 69 kuponów rabatowych, upoważniających do zakupów ze zniżkami nawet do 60 proc.
W listopadowym numerze „Logo” pojawił się specjalny raport o wpływie nowych technologii na ludzki mózg, wybór najlepszych gier na smartfony oraz test alkomatów. Czytelnicy lubiący aktywnie spędzać czas mogą zapoznać się z poradami dotyczącymi biegów na orientację oraz zimowego trekkingu, a dla amatorów biegówek redakcja przygotowała specjalny przewodnik i przegląd niezbędnego sprzętu. Autorzy magazynu podpowiadają również, jak zostać mistrzem w prezentacjach – nie tylko w pracy i w biznesie, ale również na studiach.
„Logo” prezentuje tajniki męskiego stylu na jesień – sesję z najmodniejszymi marynarkami, przegląd stylowych sztybletów i trzewików, dżinsy oraz krawaty z luksusowej grenadyny.
W najnowszym numerze „Logo” znalazły się również porady Adama Jarczyńskiego dotyczące savoir-vivre’u, subiektywny przegląd francuskich win oraz zbiór przepisów na idealną jajecznicę.
Listopadowy numer magazynu można kupić z dodatkiem specjalnym „Narty i Snowboard” na sezon 2014/2015, m.in. z przeglądem najlepszego sprzętu i odzieży narciarskiej, sugestiami najfajniejszych stacji i poradnikiem freeride’u. W wydaniu znalazł się także test 8 kamer akcji, idealny trening przed sezonem oraz poradnik zapobiegania i leczenia kontuzji. Cena „Logo” z dodatkiem wynosi 14,99 zł, w tym VAT, pismo bez dodatku kosztuje 8,99 zł.
Magazyn można kupić m.in. w salonikach prasowych Kolportera oraz salonach Top-Press.
(na podstawie informacji Agory)