cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

Katamaranem wokół Ibizy

Sześćdziesięciu ośmiu kontrahentów Departamentu Dystrybucji FMCG Kolportera przez tydzień wypoczywało na Ibizie, wyspy znanej z najlepszych dyskotek na świecie. Wycieczka była nagrodą za udział w programie zakupowym „Rajska plaża” i zebranie punktów za zakupy produktów spożywczych i przemysłowych znajdujących się w ofercie Kolportera.
 

Kolporter - Rajska Plaża - IBIZA
Wycieczka na Ibizę była nagrodą dla kontrahentów Kolportera za udział w programie zakupowym „Rajska Plaża”

To już piąta edycja „Rajskiej plaży” – programu zakupowego przygotowanego przez Departament Dystrybucji FMCG. Uczestnicy poprzednich edycji w nagrodę za zrealizowanie celów zakupowych odbyli egzotyczne wyprawy do Maroka, na Wyspy Kanaryjskie, Cypr i Sri Lankę. Tym razem nagrodzeni mieli możliwość zwiedzenia Ibizy, wyspy należącej do archipelagu Baleary. Ibiza nazywana jest Białą Wyspą lub Wyspą Pokoju i Miłości. Drugą nazwę zawdzięcza hipisom, którzy licznie odwiedzali to miejsce już w latach 60. XX wieku. Dziś kojarzona jest z rozrywką, luźnym stylem, bogatym życiem nocnym oraz największymi i najlepszymi dyskotekami na świecie.
Piękna plaża, morza lazur
– Bardzo nas cieszy, że coraz więcej kontrahentów bierze udział w naszych programach zakupowych – mówi Sebastian Dyrszka, członek zarządu Kolportera S.A. – W tej edycji, trwającej od 1 maja do 15 sierpnia br., zwycięski pułap osiągnęło blisko 70 osób. Pierwszy raz w historii musieliśmy zorganizować dwie tury wycieczki. W pierwszej z nich, która odbywała się w dniach 6-13 września br., wzięło udział trzydziestu trzech kontrahentów. W drugim terminie, 20-27 września br., wypoczywało o dwie osoby więcej. Chcieliśmy, aby nasi kontrahenci odpoczęli, zintegrowali się i pobawili się, a przy okazji jeszcze lepiej poznali Kolportera – firmę, z którą na co dzień współpracują.
Wszyscy uczestnicy zachwalają wypoczynek na Ibizie. – Super pogoda, piękna plaża, zaciszne miejsca, lazurowe morze, wycieczki, szalona zabawa – wylicza atrakcje Mariusz Witkowski, kontrahent ze Zgierza, który w momencie ogłoszenia wyników konkursu postanowił dokupić wycieczkę dla żony.
Chętni mogli wziąć udział w wyprawie w głąb wyspy i zobaczyć zaciszne zatoczki z malowniczymi portami, zielone wzgórza, piaszczyste plaże oblewane lazurową wodą i tętniące życiem miasteczka. Dla wielu atrakcją był odwiedzenie Las Dalias, kultowego bazaru, na którym sprzedawane są prawdziwe hipisowskie pamiątki. Miłośnicy nocnego życia mogli zabawić się na jednej ze słynnych dyskotek, a fani wodnych przygód odbyć rejs katamaranem.
– Wycieczka katamaranem wzbudziła w nas największe emocje – mówi Małgorzata Kowalczyk z Łęknicy, która na Ibizę wybrała się z córką. – To było coś niezwykłego. Opływając zatoki wybrzeża Ibizy rozkoszowałyśmy się niesamowitymi widokami. Osoby szukające mocniejszych wrażeń mogły popływać na środku morza. Niektórzy zdecydowali się na pływanie na skuterze wodnym.
Rozmowy o biznesie
Wypoczynek na wyspie sprzyjał rozmowom o biznesie. Przedstawiciele Kolportera zaprosili kontrahentów na konferencję, na której zaprezentowali dotychczasowe osiągnięcia, zmiany strukturalne w firmie i plany rozwoju na najbliższy czas. – Uważamy, że nasi kontrahenci powinni wiedzieć o nowych projektach, bo często wpływają one na ich działalność – mówi Sebastian Dyrszka. – A mamy się czym chwalić, ponieważ poszerzamy nasz asortyment o alkohole, prężnie rozwijamy ofertę marek własnych, a przede wszystkim udało nam się podpisać kontrakt z UEFA na wyłączną dystrybucję maskotek Euro 2012 – Slavek i Slavko.
Szósta edycja programu „Rajska plaża” wystartuje w październiku br. Gdzie tym razem wybiorą się zwycięzcy? Miejsce pobytu na razie spowite jest mgłą tajemnicy, jednak na pewno podróż będzie egzotyczna.
Kinga Beck-Tracz

Dodaj komentarz