cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

Nowa „Tina” już w sprzedaży

tina 15 2015
Dwutygodnik „Tina” od numeru 15 (na rynku 22 lipca 2015) zwiększa objętość o 8 stron (do 68) i wprowadza nowe działy. O 9 groszy wzrosła też cena magazynu.
Nowością jest „Wielki Poradnik Tiny” – 7-stronicowy dział poruszający tematy z dziedziny prawa, finansów, zdrowia i spraw konsumenckich. W każdym numerze czytelniczki „Tiny” znajdą 2 obszerne artykuły z tych dziedzin, a w nich informacje, porady ekspertów, wzory pism.
Ponadto w każdym wydaniu „Tiny” czytelniczki znajdą teraz także 4 nowe strony poświęcone wzruszającym historiom sprzed lat oraz gwiazdom, które kiedyś rozpalały wyobraźnię czytelniczek.
Dział „Aktualności” zyskał dwie dodatkowe strony i nowy, bardziej atrakcyjny i przejrzysty layout. Nowa objętość pozwala na zamieszczanie większej liczby aktualnych informacji zapowiedzi najbardziej interesujących wydarzeń.
Od tego numeru wydawca zmienił cenę pisma na 1,49 zł (poprzednio 1,40 zł).
Źródło: Bauer Media

Dodaj komentarz