cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

Wrześniowy „Sens” w sprzedaży od 20 sierpnia

sens 09 2015
Wrześniowe wydanie miesięcznika „Sens” (wydawnictwo Zwierciadło) trafi na rynek w czwartek 20 sierpnia br. Okładkę magazynu zdobi zdjęcie wokalistki Anity Lipnickiej. W miesięczniku także akcja rabatowa „Zakupy z klasą” oraz konkurs „Studiowanie ma sens”.
Wrześniowy numer poświęcony jest w dużej mierze życiowej zmianie – na ten temat piszą psycholog Ewa Klepacka-Gryz oraz coach Dagmara Gmitrzak. Ponadto w najnowszym „Sensie” Paulina Młynarska rozmawia z Katarzyną Bondą, Przemkiem Kossakowskim i Tomaszem Srebrnickim o kryzysie męskości.
W ramach akcji „Zakupy z klasą” w weekend 12-13 września czytelniczki „Sensu” będą mogły otrzymać rabaty w ponad 3000 sklepach i punktach usługowych w całej Polsce. Redakcja przygotowała również konkurs „Studiowanie ma sens”, w którym można wygrać dowolnie wybrany kierunek podyplomowych studiów psychologicznych na jednej z uczelni.
Wrześniowy numer miesięcznika ukaże się w nakładzie 55 tys. egz. „Sens” liczy 148 stron i kosztuje 9,99 zł.

Dodaj komentarz