cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

Debiut miesięcznika „Nostalgia”

Nostalgia_01_2016
Na rynku prasowym zadebiutował zadebiutowała „Nostalgia”, nowy miesięcznik poświęcony ikonom XX wieku, wielkim gwiazdom kina i estrady, oraz wydarzeniom, które stały się ich udziałem.
Czytelnicy znajdą tu mało znane fakty dotyczące bohaterów cenionych i szanowanych przez pokolenia Polaków: niezapomnianie romanse, wielkie wydarzenia, historyczne występy, nierozwikłane zagadki.
„Nostalgia”, wracając do czasu młodości czytelników, przypomni nie tylko gwiazdy, ale także najciekawsze, związane z nimi, wydarzenia; opowie o miejscach, które wszyscy pamiętają z dzieciństwa lub znają z mediów czy rodzinnych przekazów.
W pierwszym wydaniu nowego miesięcznika znalazły się między innymi artykuły o mrocznych stronach wielkiej przyjaźni Maryli Rodowicz i Agnieszki Osieckiej, życiu Hanny i Antoniego Gucwińskich, amerykańskich latach Krzysztofa Krawczyka i fenomenie Winnetou.
Redaktorem naczelnym „Nostalgii” jest Tomasz Szymański, kierujący także redakcjami „Retro” i „Życie na Gorąco”.
„Nostalgia” to kolejny, obok Retro, tytuł Wydawnictwa Bauer poświęcony najsłynniejszym postaciom i wydarzeniom z czasów minionych, choć nie dawnych.
Miesięcznik „Nostalgia” liczy 48 stron. Ukazuje się w nakładzie 250 tysięcy egzemplarzy i w cenie 1,99 zł.
(na podstawie informacji Bauer Media)

Dodaj komentarz