W pierwszej połowie br. wydawcy prasowi, we współpracy z Kolporterem, zorganizowali ponad 570 różnego rodzaju akcji promocyjnych. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i te będące już w sprzedaży.

W pierwszej połowie br. wydawcy prasowi, we współpracy z Kolporterem, zorganizowali ponad 570 różnego rodzaju akcji promocyjnych. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i te będące już w sprzedaży.
O tym, czego możemy się spodziewać w najbliższych miesiącach w handlu, mówi Tomasz Sak, dyrektor handlowy Kolportera.
Podkarpacie to najbardziej wysunięte na południowy wschód region Polski. Od wschodu graniczy z Ukrainą, a od południa ze Słowacją. Powierzchnia województwa podkarpackiego […]
W styczniowym wydaniu „Naszego Kolportera” redakcja podsumuje 2021 rok na polskim rynku prasowym. Jak radziła sobie prasa w tym szczególnym czasie? Z […]
Lato i wakacje coraz bliżej, zapraszamy więc do lektury najnowszego miesięcznika „Nasz Kolporter”. Czerwcowe wydanie w dużej mierze poświęcone jest właśnie wakacjom.