Najnowsze wydanie „Logo” można kupić ze specjalnym, 116-stronicowym magazynem „Triathlon. Poradnik dla każdego”. W czerwcowym numerze czytelnicy znajdą 54 kupony rabatowe na zakupy ze zniżką do – 60 proc.
„Triathlon. Poradnik dla każdego” przedstawia najciekawsze imprezy tej dyscypliny w Polsce i na świecie oraz sylwetki słynnych triathlonistów, proponuje też przegląd niezbędnego sprzętu i akcesoriów. W częściach tematycznych „Pływanie”, „Rower”, „Bieg” znalazły się porady, jak doskonalić technikę pływacką, kolarską i biegową, wydanie proponuje również sekcję poświęconą diecie triathlonisty oraz wiele praktycznych wskazówek dotyczących treningów i przygotowań do startu w zawodach.
– „Logo” to magazyn dla mężczyzn z pasją, a triathlon zyskuje niezwykłą popularność na świecie i w Polsce. W naszym przewodniku proponujemy porady ekspertów i najlepszych triathlonistów. Wierzę, że będą one przydatny dla początkujących sportowców, ale również dla tych, którzy chcą doskonalić swoją technikę i uzyskiwać coraz lepsze wyniki – powiedział Mikołaj Kirschke, redaktor naczelny miesięcznika „Logo”.
Poradnik został przygotowany przez redakcję „220 Triathlon” – największego brytyjskiego magazynu poświęconego trójbojowi, wydawanego przez Immediate Media Company Bristol Limited. Redakcja „Logo” dostosowała go do warunków polskich korzystając z konsultacji z fizjologiem, trenerem pływania i kolarstwa, Ryszardem Szulem.
Bohaterem okładki czerwcowego „Logo” jest szef kuchni Wojciech Modest Amaro, z którym wywiad można przeczytać w numerze. Pismo rozmawia też z kickboxerem i raperem Jerzym „Jurasem” Wrońskim, a w rubryce „Ci wspaniali mężczyźni” prezentuje sylwetkę Stanisława Lema. W magazynie znalazła się relacja z wyprawy na Hawaje i ze spływu rzeką Eisack w Południowym Tyrolu. „Logo” poleca też wybór technogadżetów przydatnych na wakacje, testy 14 modeli soundbarów oraz modę na lato – przegląd okasynów, bermudów i stylizacje z bluzkami polo.
(na podstawie informacji Agory)