cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

Lifestylowy dodatek „Forbesa”

I_OKL_FRB_LIFE_01.indd
Najnowszy numer miesięcznika „Forbes” ukazał się po raz pierwszy z nowym dodatkiem. Zawierający aż 72 strony „Forbes Life” to lifestylowy magazyn o ludziach sukcesu, stylu w biznesie, trendach kulinarnych i ekskluzywnych miejscach, które warto odwiedzić.
„Forbes Life” dużo miejsca poświęca ludziom biznesu, ich osiągnięciom, pasjom i stylowi. Na okładce pierwszego wydania magazynu znalazła się Dorota Soszyńska, współwłaścicielka kosmetycznej firmy Oceanic. Drugim bohaterem numeru jest Jerzy Mazgaj, który sprowadził do Polski wiele luksusowych marek, a swoje hobby, jakim od lat były cygara i whisky, zamienił w dochodowy interes.
– W „Forbesie Life” interesują nas ludzie. Piszemy o ich sukcesach, nie zawsze jednak przez pryzmat osiągnięć biznesowych. Bardziej niż spektakularne wyniki wynajętych menedżerów fascynują nas właściciele zarówno małych, jak i bardzo dużych firm – mówi Karolina Burda, redaktor prowadząca magazynu „Forbes Life”.
Nowy magazyn „Forbesa” to także przewodnik po stylu w biznesie. „Forbes Life” pisze o rodzajach krawiectwa na miarę, pomaga wybrać idealną tkaninę na garnitur, a autor znanego bloga Szarmant.pl podpowiada, jak dobrać styl do okazji i biznesowych norm. W magazynie znalazły się również działy poświęcone luksusowym przedmiotom, takim jak zegarki i piękne samochody, oraz wybitnej kuchni i najlepszym trunkom świata. W rubryce „Miejsca” redakcja przedstawia nietuzinkowe hotele, a także elitarne szkoły i turystyczne atrakcje w luksusowym wydaniu.
Magazyn „Forbes Life” planowany jest jako cokwartalny dodatek do miesięcznika Forbes. Redaktor prowadzącą dodatku jest Karolina Burda, a szatę graficzną przygotowała Agata Leman. Wydanie „Forbesa” z dodatkiem kosztuje 14,90 zł.
(Na podstawie informacji Ringier Axel Springer Polska)

Dodaj komentarz